,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 2 stycznia 2021

Spóźnione podziękowanie .....

 Sytuacja u mnie niezbyt ,,wesoła,, dlatego w tamtym roku odpuściłam sobie wysyłanie kartek z życzeniami. No cóż ......

Zapomniałam też o zabawie ,,Pozytywne myśli na cały rok,, (miałam otworzyć paczuszkę i kopertę 24-tego grudnia ale ...... wypadło mi to z głowy). Dopiero sięgając po styczniową myśl pozytywną to zrobiłam ... w kopercie piękna kartka a tajemnicza paczuszka to obrazek z haftem.


A to jest ten drobiazg, który dał mi kopniaka do dalszego działania - kawałek gazety, w którą był zawinięty obrazek z pięknym haftem. Od razu pomysł na nowy Junk journal mi zaświtał. Czemu nie ... zwłaszcza, że dostałam od Doroty cudowne, gotowane z kwiatami papiery (o tym później).

Pierwszy raz brałam udział w takim projekcie. Moją parą została Dominika mieszkająca w Irlandii. Obawiam się, że moje myśli pozytywne dla Dominiki zbyt skromne są ...... no cóż, mądry Polak po szkodzie, teraz inaczej bym się za to zabrała.

A to cudowne papiery, które dostałam od Doroty (z nimi była karta ATC i kartka z życzeniami) .....
Gotowany papier? Takie cuda u Pauliny można znaleźć :)

Dostałam jeszcze piękne kartki od Lenki ......
....... i od Krysi

Dziewczyny, dziękuję ...
i przepraszam 

Jedno jest pewne - ten rok nie będzie tak twórczy jak poprzednie ale ...... postaram się ,,nie lenić,, :)


7 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia i weny twórczej na tyle na ile chcesz i potrzebujesz. Pomyślności w Nowym Roku! Aldona

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka świetna myśl o tym spadochronie. Pięknie zostałaś obdarowana, Danusiu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenciki- spasowane idealnie! Mnie jakoś w stronę atc ciągnie....

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia i nieustającej weny życzę w 2021 roku:-) Ja też wypadłam cienko w niektórych zabawach:-( Ale nic na siłę, w końcu to ma być przyjemność a nie "mus" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję Kochana, że ten rok będzie dla Ciebie dobry i łaskawy. Ja z niecierpliwością czekam na Twoje prace i to dużo :) proszę się nie ograniczać!
    Zaciekawiłaś mnie tymi gotowanym papierem, wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. :) kochana, jak już pisałam, absolutnie nie marudź - myśl na styczeń jest bardzo motywująca, a o to w tej zabawie chodziło. Udanego i owocnego roku dla ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Do siego roku Danusiu :) twórczego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(