,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 8 września 2021

,,Wierszownik,, .......

 ,,Człowiek chce a życie mówi NIE,,

Nie jest dobrze, lepiej nie będzie (niestety) ale ...... o problemach lepiej nie mówić bo podobno ,,wróg się ucieszy a przyjaciele zaczną ci udzielać dobrych rad,,. Na ,,mierzenie, cięcie i klejenie,, pozostały mi noce (cisza, spokój itd. itp.). Robota się ślimaczy ale ..... ważne, że coś robię a robię to co mi akurat ,,w duszy zagra,,. Do tego laptop zaczyna się buntować ..... ciekawie u mnie :)

,,Wierszownik,, to taki większy ,,Travel journal,, ale przeznaczony na zapisywanie myśli, wierszy itp. Do tego skromna kartka.   











Dlaczego Art recykling? Bo baza ,,albumowa,, z pudełka po męskich kosmetykach :)


Mogłam zakładkę z tej resztki zrobić ... nie pomyślałam, podarłam :)


Jednak to prawda, że bez twórczości (wszelakiej) niektórzy nie potrafią już funkcjonować normalnie (cokolwiek słowo ,,normalnie,, znaczy) :)



4 komentarze:

  1. Cudowny kreatywny prezent, na pewno zachwyci obdarowaną osobę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierszownik- super :) juz sama nazwa jest super :) Danusiu życze Ci lepszych czasów- po nocy przychodzi dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety na pewne rzeczy wpływu żadnego nie mamy..ale na szczęście na inne tak :)
    Twoje prace są niesamowite :) Siły w codziennych trudach życzę .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(