,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 25 sierpnia 2021

,,Flipbooków,, ciąg dalszy .......

 Dzisiaj flip book z kopert w kształcie harmonijki (sposób łączenia kopert STĄD). Niestety użyłam zwykłych kopert dlatego u mnie całe strony papierem zakryte. Wzmocniłam też zgięcia taśmą washi. Na każdej stronie kieszeń, bez zbędnych ozdób (można zdjęcie przykleić). Właściwie to taka mała forma albumu z kopertą na list. Z robienia ,,poważnych,, albumów chwilowo rezygnuję a na te małe formy wykorzystam resztki papierów po albumach wcześniej robionych.









Przy okazji zakupy w Actionie. W poniedziałek wybrałam się ,,na wycieczkę,, do Katowic. Action w Supersamie, miejsce na towar związany ze scrapem ograniczone, zaopatrzenie lichutkie (a może w nieodpowiednim dniu na zakupy się wybrałam). Coś tam jednak kupiłam ......





Nie doczytałam, że farbki typu metalik a atrament z brokatem (brokatu wyjątkowo nie lubię) ...... :)

Mówiłam już, że na spokojne tworzenie pozostały mi nocki? W dzień robota jest ,,poszarpana,, z przerwami więc przyjemnści raczej nie sprawia. W nocy cisza, spokój ale ..... światło nie te, no i wzrok już nie sokoli dlatego są milimetrowe błędy w cięciu i klejeniu (mnie to nie przeszkadza w przypadku ,,flipbookowatych,, i Junk journali). Tak się zastanawiam kiedy dokończę to wszystko co zaczęłam przed zmianą sytuacji o 180 stopni jeżeli pociągają mnie ciągle jakieś nowe formy. Z blogowych wyzwań też zrezygnowałam ..... no cóż, trzeba wybierać na razie to co najbardziej ,,kręci,, :)


7 komentarzy:

  1. Danusiu, to prawdziwe cacuszko. Bardzo mi się podobają te ciekawe formy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu bardzo mi się to podoba! Muszę zobaczyć czy nawet w szafach nie mam juz posklejanych kopert, zapomniałam w sumie o tym, ale może czas odszukać i coś z tym zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten album !!! Piękna okładka z motylami i ciekawe miejsca na skrytki. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne rzeczy u Ciebie nocą powstają :) U mnie trzy dni temu otworzyli Actiona, chyba jutro uda mi sie tam podjechać. Nie wiem tylko czy dla własnego bezpieczeństwa kartę w domu zostawić :) hi,hi

    OdpowiedzUsuń
  5. To są takie małe dzieła sztuki, a że ręczna robota to nie ma się co dziwić, że są drobne przesunięcia, niedociągnięcia, ale każdy kto na to spojrzy pomyśli, że tak miało być. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na trzy dni wyjechałam, a Ty znowu fajny albumik zrobiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny ten albumik a zakupy świetne, zazdraszczam Actiona u mnie ma być niedługo :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(