,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 2 grudnia 2021

Kalendarz adwentowy 2021 - finał ......

Przez kilka miesięcy zabawa była przednia ...... potem zaszły niekorzystne zmiany dla zabaw/wyzwań, dla twórczości wszelakiej. Końcówka ,,na kolanie,, robiona, nocami, na szybko. Cieszę się, że mimo i pomimo skończyłam. U mnie mieszanka pudełek i kopert, które miały być połączone sznurkiem w całość albo zawieszone odpowiednio na patyku. Przekazałam je luzem ... no cóż :)
Kalendarz powstał dzięki Splocikowi i jego całorocznej zabawie.





W każdym pudełku jakiś drobiazg (podwójnie bo dla dwóch wnuczek) i słodycze. W kopertach dwie małe koperty, które sama zrobiłam, z pieniążkami. W dużej kopercie mini albumy (pomysł na nie od Pinkstrawberryz). 






Zastanawiam się czy podjąć wyzwanie na Kalendarz Adwentowy 2022 (zapowiada się druga edycja ... gdyby ktoś chciał włączyć się do zabawy to szukać informacji u Splocika).

U mnie taki nastrój ale ................. trzeba dokończyć co jeszcze zaczęte ;)
 


11 komentarzy:

  1. Super kalendarz. Wnuczki na pewno będą zadowolone, nie wspominając o rodzicach. Taka babcia to skarb. Dziękuję za odwiedziny u mnie. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny Kalendarz, eleganckie kolorki, cudne albumiki:) Wnuczki będą zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kalendarz adwentowy i świetnie go ozdobiłaś.A Twoimi mini albumami zawsze
    jestem zachwycona. Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały Kalendarz i na pewno sprawi wiele radości oraz przyniesie uśmiech na wszystkie buzie. :)
    Może, jeśli okoliczności pozwolą, dołączysz do zabawy 2022 i wykonasz drugi kalendarz, a wnuczki podzielą się nimi. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Bardzo dziękuję za udział w zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Cię, bo usunęłam Twój komentarz dotyczący mojego kalendarza.
      Po prostu umieściłaś go pod zupełnie innym wpisem.
      Mam nadzieję, że nie pogniewasz się, jeszcze raz przepraszam.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ten kalendarz, Danusiu i super pomysł na umieszczenie w nim minialbumików.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka Babcia to skarb:) sliczny kalendarz Danusiu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z rozrzewnieniem spoglądam na te prace artystyczne. Cudne są ! Ja nawet nie wiedziałam, że jest taka zabawa całoroczna u Splocika... Czasu nie mam zbyt wiele na te robótki, a też chciałabym... Podziwiam Twoje prace ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję pięknie za wszystkie Wasze komentarze :) Wnuczki zachwycone co mnie ogromnie cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Danusiu, wnuczki zapewne bardo uradowane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te mini albumiki to dopiero super dodatek :) Kalendarz cały bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(