,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 15 lutego 2022

Memory Dex Cards (dzisiaj srebrem oprószona) .....

 Dzisiaj tylko jedna karta. Tym razem z odrobiną srebra :) Zaczynam też bawić się kolorem. ,,Wieś tańczy, wieś śpiewa,,? Kiedyś takie krytyczne słowa przeczytałam bo ... połączyłam czerwień ze złotem. 

Moje prace, moje kolory. Lubię połączenie czarnego z żółtym, niebieskiego z żółtym, niebieskiego z brązowym, czerwonego z czarnym ... itd. itp. Kolory górą .....



Wczoraj ,,na wycieczkę,, do K-wic się wybrałam (do Actiona po bloki z kartkami bazowymi). Przy okazji blok kreatywny z Pandami (żółto-niebieski) przybrałam i pudełeczko z płatkami srebra.


Użyłam nowego wykrojnika (Shopee), świetnie tnie :) Karta specjalnie zrobiona by w końcu wrzucić coś na Grupie Świry Rękodzieła Inspirują :)


A tu wykrojniki ......


Ja się dopiero rozkręcam ....... :)


4 komentarze:

  1. Przecież czerwony doskonale łączy się ze złotem! Tworzymy to, co nam w duszy gra i nie warto przejmować się taką bezpodstawną krytyką. Fantastyczna praca! Kolorowa i radosna. Brakuje mi kolorów, chociaż trawa zielona, taka u mnie zima była. Ale dzisiaj zaświeciło słońce, a wróble na drzewie tak się kłóciły, że normalnie wiosnę poczułam :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ktoś napisał taki beznadziejny komentarz? Nigdy nie zrozumiem niektórych osób. Ale nie ma się co przejmować, Danusiu, tylko robić swoje. Super kartka i świetnie się wpasowuje w przedwiośnie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez jestem oburzona ;-D- uwielbiam czerwień ze złotem! karteczka bombowa- radosna i wspaniale wpasowała się w wyzwanie! A ostatnie zdanie podoba mi się najbardziej!!!:-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, dziękuję :) Spokojnie, nie ma się co przejmować ani oburzać :) Zawsze znajdzie się ktoś kto lubi dokopać drugiemu - to jego problem nie nasz, to ten człek ma problem nie my :)
    Bawmy się więc kolorem ......

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(