,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 4 lutego 2022

Myśli pozytywne 2022 (luty) ......

 Lepiej później niż wcale ..... nie wyrabiam się, prawie wszystko z opóźnieniem u mnie. Dopiero wczoraj zmieniłam myśl styczniową na lutową. Przypomnę, że to wymianka ,,Myśli Pozytywnych 2022,, na Grupie ScrapLejdis (przed zmianą nazwy Scraperki Bąbelki).

Komódka, którą przysłała mi Kasia .....



To moja myśl pozytywna dla Kasi na luty .....

A propos tego co na początku napisałam :)



Przyjemnie i twórczo spędzonego weekendu całego :)

2 komentarze:

  1. Pozytywne myśli są bardzo motywujące.
    Pozdrawiam ciepło, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest gdy wiek nas nie ogranicza, czasami jest miło popełnić jakąś głupotę ;-)
    Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(