,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 2 lutego 2022

Kartka w szufladce (nie musiałam) .......

 Nie musiałam a zrobiłam. Nie robię niczego na zamówienie ale ..... jeżeli ktoś z grona najbliższych mi osób poprosi to zrobię, z oporami ale zrobię. Z oporami bo ciągle mam obawy, że ,,nie sprostam zadaniu,,. Forma kartki nie jest skomplikowana, za to pudełko już tak (nie chciałam robić tradycyjnego).Szufladka skomplikowana bo czegoś takiego jeszcze nie robiłam (zalicza się do ,,musiałam,,). Lubię nowości, lubię mierzyć, liczyć, kombinować więc zrobienie takiej szufladki było przyjemnością. Papiery actionowe .....










Zaniosłam kartkę, na miejscu zorientowałam się, że zdjęć nie zrobiłam (dlatego tło inne a zdjęcia na szybko robione). 


6 komentarzy:

  1. Przepiękny komplet! Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wykombinowałaś, Danusiu!
    Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale Ci wyszła ta szufladka, Danusiu i idealnie pasuje do kartki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna !!!!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna praca , a ta szufladka z uchwytem- bajka :) mam ochotę poczestować się pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, jak zawsze stanęłaś na wysokości zadania i wykonałaś przepiękną pracę. Dostać taką kartkę w tym pudełeczku - nie obraziłabym się wcale, a wręcz przeciwnie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(