,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 8 marca 2022

Coś z krawiectwa (MDC) .......

 Jakże by inaczej, kolejna karta powstała dzisiaj ..... jest pomysł, jest realizacja. Jak to powiadają - ,,Trzeba kuć żelazo póki gorące,, :) Skąd się biorą pomysły? Oczywiście z głowy ale ... czasami musi być jakiś punkt zaczepienia, impuls. W tym przypadku jest to inspiracja z Pinteresta gdzie zobaczyłam sukienkę (origami). Takich kart z sukienką jest sporo. Nie, nie ,,odgapiam,, z oryginału robiąc toczka w toczkę ... dla mnie inspiracja jest ,,spojrzeniem na czyjąś pracę i zrobieniem wg siebie,,. Kiedyś bawiłam się origami więc zrobienie sukienki nie sprawiło mi większego problemu (oczywiście skorzystałam z You Tube). Sukienka i nożyczki to główni bohaterowie.

 



W Shopee zamówiłam wykrojniki guzików (około 2,50) i bobinek (niecałe 5zł). Bobinki z myślą, że resztki wstążek czy koronki będę na nie nawijać. W pierwszej chwili rozczarowanie bo ..... bobinki takie maleńkie są ale przecież to na małe resztki no i inaczej je można wykorzystać. Takie porządne wykrojniki bobinek TUTAJ bywają (cena powala) :) Guziki ok.


Pierwsza moja sukienka (nigdy przedtem sukienek nie składałam) z papieru o za dużej gramaturze, co widać na załączonym zdjęciu (ta w kropeczki), druga z cieńszego papieru - oczywiście lepiej się składa.  Powiem po cichu, że sukienka na karcie z papieru o wyższej gramaturze :)



Przyjemnego dnia dzisiejszego .....

 

4 komentarze:

  1. Danusiu, cudeńko - ta sukieneczka i wszystkie krawieckie elementy, nawet igiełka i szpileczki prawdziwe.
    Zajrzałam do linka i cena naprawdę zwala z nóg:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to śliczne !!! Sukienki bajeczne ! Piękna karta !!! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukieneczki urocze a karta bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(