,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 7 marca 2022

Urodzinowe Memory Dex Cards ......

 ,,Wszystko co dotychczas bawiło, nagle stało się płytkie i niewarte uwagi.,,

(to jeden z komentarzy pod wideorecenzją Tomasza Raczka- 3xUkraina ... warto posłuchać).


U mnie dzisiaj dwie karty na urodziny dwóch Grup na Fb. Jednej roczek, drugiej trzy lata stuknęły.


Zacznijmy od Grupy, której stuknął rok - to ScrapLejdis (kiedyś Scrapuj z Actionem - u mnie pod taką etykietą). Zabawa-wyzwanie na Najsmakowitszy Tort. Pomysłów było kilka ale ..... doszłam do wniosku, że jak już jestem przy zapełnianiu skrzynki to zrobię karty. Tort skromniutki ale za to przednie wino by wypić za błędy oraz za to co było, jest i będzie :)



Wykrojniki, które z Chin przychodzą zamówiłam na przełomie stycznia i lutego. Na dzień dzisiejszy rezygnuję z kolejnych zakupów (bez powodu).


Druga Grupa, która inspiruje, motywuje itd. już trzy lata to Świry Rękodzieła Inspirują. Tutaj trzy zabawy, ja tylko w jednej biorę udział - praca wg wytycznych, przez nas wybranych (w trzech etapach). U mnie wyszło - Brąz i jego odcienie - Słodko - Linia. 
Tylko jedno przyszło mi do głowy :)



Mogłabym powiedzieć, że pomysł dobry ale wykonanie do ****  ..... nie powiem tak bo to na dzień dzisiejszy nie ma większego znaczenia. Pomyliłam pisaki, zamiast pisaka z tuszem do embossingu użyłam pisaka z klejem (pomyłki się zdarzają, mnie coraz częściej). Nie tak miało wyjść, nowej już nie robię (lenistwo wzięło górę). 


5 komentarzy:

  1. Alez linia jest super;-d Świrowa! w życiu bym nie pomyślała, że wyszła dzieki pomyłce...hahahah SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, obie parce są piękne i bardzo oryginalne. Pomyłki czasem wychodzą na korzyść, więc nie narzekaj bo jest super! Nie myli się tylko ten co nic nie robi, a Ty tworzysz prace jedyne w swoim rodzaju.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, uwielbiam te Twoje karty, są po prostu niesamowite. Jak widzę ludzika La Linea, to od razu w głowie słyszę tę charakterystyczną melodię:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co karta, to świetny pomysł.
    Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(