,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 5 marca 2022

Memory Dex Cards i test wykrojników (ciąg dalszy) .....

,,Nie wszyscy mówią tym samym językiem, ale ci, którzy dzielą to samo uczucie, rozumieją się nawzajem.,,
(tekst STĄD)
„Dopóki człowiek nie obejmie współczuciem wszystkich żywych stworzeń, dopóty on sam nie będzie mógł żyć w pokoju”.
(Albert Schweitzer)
,,Każdej nocy kładąc się do łóżka nastawiasz budzik. Nie masz gwarancji, że się obudzisz, a pomimo to go nastawiasz ... Towarzyszy Ci nadzieja i wiara, że nadejdzie kolejny poranek, że wszystko będzie dobrze...
Niech te emocje będą z Tobą dzisiaj.,,
(tekst STĄD)
,,Nie chcesz pomagać to nie pomagaj ale, co najważniejsze, nie przeszkadzaj.
Nie pieprz też głupot przytakując trollom wszelakim, które się namnożyły jak wszy i sieją zamęt.,,
(to moje słowa na Fb skierowane do zachowania niektórych ludzi)

Teraz możemy przejść do ,,głupstw,, które pozwalają uspokoić myśli a myśli ostatnio niespokojne.
Pozostanę jeszcze jakiś czas w temacie Memory Dex Cards. Już 1/3 pudełka zapełniona. W pudełku tematyczny misz-masz. Dzisiaj Alicja. Kiedyś kupiłam bloczek ze Stamperii, do wczoraj ,,bałam się,, ich ciąć ale ..... pomyślałam ,,skąd wiesz czy jutro będzie ci dane ,,słoneczko oglądać,, ... tnij, nie żałuj,, (fajnie tak czasem z kimś ,,mądrym,, pogadać :))



Staram się by tył karty też ładnie wyglądał. Nie zawsze się to udaje ale ... to tylko tył. Kieszonki, które tak chętnie doklejam są na zapiski.


Test wykrojników - 8/10 ... trochę słabo drobne elementy wycinają ale jak się je ,,przydusi,, to dają radę. Tak przy okazji - nie wiecie dlaczego tego królika kupiłam? No tak, taniutki był ... i ładny. Wiem, że są wykrojniki innych postaci i rzeczy z ,,Alicji,, ale na Shopee był tylko ten.



Przychodzą ostatnie zamówienia (tylko dwa zamówienia anulowali, pieniądze oddali).Teraz się zastanawiam dlaczego i po co kupiłam ten czy tamten wykrojnik (o tych, które wykorzystam na kilka sposobów no i często nie mówię) ..... prawdopodobnie jakieś ,,zaćmienie,, mnie dopadło albo korzystna cena skusiła :) Dobra, nie marudź tylko ciesz się tym co masz :)



Jak widać na załączonych zdjęciach sporo tych wykrojników do przetestowania. Będzie więc jeszcze sporo głupot ..... wróć, będzie jeszcze sporo kart (MDC) :)

Przyjemnej niedzieli mimo tego co się dzieje ... cieszmy się, że ... możemy się cieszyć z każdej przyjemnej drobnostki, która nas spotkała do tej pory.



4 komentarze:

  1. Cudna karta, Danusiu. Papiery Stamperii nie są łatwe w obsłudze, a i zawsze żal ich pociąć. One są bardziej do oglądania niż tworzenia:)
    Dziękuję za piękne i mądre słowa i mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten papier. Lubię motywy z Alicji i właśnie tego królika, jak widać po awatarze:)
    Cytaty tak aktualne, że aż...
    Uściski Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaopatrzyłaś się w śliczne wykrojniki,Piękne prace powstały.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Alicję, więc wiadomo- jestem zachwycona:-D Sporo wykrojników- na pewno świetnie je wykorzystasz, więc czekam z niecierpliwością:-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(