,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 3 marca 2022

Myśli pozytywne 2022 (marzec) i przy okazji kolejna karta MDC ......

 Dzisiaj trochę ,,miszmaszowo,, bo i myśli pozytywne i  kolejna karta(MDC) i do tego szybkie kartki w jednym poście upchane. Marcowa myśl od Kasi to jeden z moich ulubionych cytatów, który często u mnie na końcu posta gości ..... 



Przypomnę, że to wymianka ,,Myśli Pozytywnych 2022,, na Grupie ScrapLejdis (Fb).

A to moja myśl marcowa, którą Kasi wysłałam ...


Przy okazji nowa karta (MDC) i test wykrojnika. Schodzą ostatnie przesyłki ... i na tym koniec zakupów w Shopee. Są ważniejsze sprawy - to po pierwsze, po drugie - więcej mi nie trzeba :)





Wykrojnik z kotem na dziecięce prace (kartki, albumy itd.). Można też bez kota sam shaker zrobić ... kilka możliwości jest.

I jeszcze taka prościutka kartka z tych najprostszych. Zazwyczaj wykrojnik serduszek łączy się ze słonikiem ale ... tu też możliwości wiele (TUTAJ można zobaczyć tutorial na taką kartkę ... kiedy obejrzałam na te dwa wykrojniki ,,zachorowałam,,). Ta wymaga jeszcze dopracowania i jakiegoś drobnego elementu ... może napis?


...... tutaj ze słonikiem dla porównania. 





7 komentarzy:

  1. Świetny jest ten serduszkowy wykrojnik, uniwersalny :) Twoje pozytywniki sa super, od razu człowiek rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie pozytywniki dziś cą w cenie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalne te wykrojniki, takich jeszcze nie widziałam. Karta z kotkiem jest mega, pozostałe kartki również. Podoba mi się też pozytywnik, sama lubię zapisywać takie pozytywne myśli.
    Uściski Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, pozytywne myśli tym bardziej są cenne w tych trudnych czasach. Karta z kotkiem bardzo mi się podoba, a te dwie kartki czarują prostotą.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myśli piękne, warte wpisania w życie. Kartki piękne, ale te z żyrafą i słonikiem skradły moje serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne!
    Niektóre wykrojniki same robią pracę, dobrze jest mieć kilka takich.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne prace. Obie kartki niezwykle urocze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(