,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 26 maja 2022

Kartka w odcieniach różu (kolory) ........

O dziwo, spodobało mi się robienie kartek wg mapek. Z mojej strony małe utrudnienie - kartka ma być w konkretnym kolorze (o różnych odcieniach). Choć staram się ,,trzymać,, mapki to zdarzają się coraz częściej odchyły ... dla mnie to zabawa wymagająca myślenia. Gdyby ktoś chciał ,,potrenować,, w temacie to zapraszam na Zmagania Mapkowe z Euniką (na dole posta zmaganie nr. 114).

Dzisiaj kartka w odcieniach różu.








Zmagania mapkowe nr 114  



Wieczorem post z zieloną kartką ....




4 komentarze:

  1. Ale ładna! Podoba mi się ten odcień różu i kompozycja jest świetna.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna pozytywna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, a może wpadł do bloggerowego spamu? U mnie tak się dzieje z komentarzami niektórych dziewczyn i musze dopiero zaznaczyć opcję "to nie jest spam", żeby je przywrócić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! A ja mam tyle różowiastych papierów, muszę jakąś zabawę wymyślić, żeby się ich pozbyć 😆

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(