,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 24 czerwca 2022

Czarno biała kartka i .... ,,resztkowa,, ........

 Kartkowania ciąg dalszy, kartkowania tak ,,bez ładu i składu,, ....... po prostu pożyteczna zabawa bo kartka zawsze się przyda a papierów ubędzie. Dzisiaj czarno-biała (biało-czarna też będzie) i skromna kartka z resztek, które zostały po zrobieniu ,,glamour,, i ,,diamentowej,,







Kartka z makami z tych resztek zrobiona ...... jeszcze na jedną zostało. Resztek ci u mnie dostatek, ja ich nie wyrobię ,,w tym życiu,, a szkoda wyrzucić. Ile się da to z nich ,,wyduszę,, :) A jak będę dalej papiery kupować (nie mogę się oprzeć takim co mnie akurat zachwyciły) to utonę w resztkach ..... żartowałam :) Wykrojniki w Shopee kupione.


Ps. Na milimetrowe ,,obsuwy,, proszę nie zważać, to wina upału ..... klej ,,w powietrzu,, schnie, nie da się poprawić bo od razu łapie :)


Dziękuję za odwiedziny w moim ,,archiwum,, dziękuję za komentarze :)

Odrobinę chłodniejszych kolejnych dni życzę .....



2 komentarze:

  1. Pięknie wykorzystujesz resztki papierów, Danusiu. Bardzo podoba mi się pierwsza kartka, lubię takie monochromatyczne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycił mnie ten czarny kwiatuszek! Super korzystasz z resztek- ja tak nie umiem:-( Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(