,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 29 czerwca 2022

Pudełka trzy .....

 ..... jedno wyjątkowo udane, dwa na próbę zrobione. Pierwsze pudełko typu ,,kartonik na mleko,, - forma znana więc nie będę rozpisywać się w temacie. W 2019-tym ponad 30 zrobiłam więc mogę je poskładać z ,,zamkniętymi oczami,,. Dla osób, które nie znają Ela na Grupie SctapLejdis (Fb) pokazała co i jak. Moje z gniazdem :)






Pierwsze eksperymentalne, drugie, po prawidłowym odczytaniu schematu (był bez wymiarów) już tak jak trzeba zrobione ale ... :) Trzeciego, idealnego już nie będzie bo tutaj bez precyzji ani rusz a z nią mam mały kłopot :) Pudełko z jednego arkusza A4 zrobione więc małe (kartonik na mleko tak samo).








3 komentarze:

  1. Danusiu, super pudełeczka, zwłaszcza to pierwsze - wygląda jak budka dla ptaszka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełka są super, ale z ptaszorkiem najfajniejsze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko z ptaszorkiem wymiata ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(