,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 29 czerwca 2022

Kartka-zamek ....

 ..... ale nie pop-up. Za wysokie mury. Jeszcze nie wiem jak to w środku rozegram. Zachciało mi się murów obronnych :) Ogólnie to ten zamek jest fajny, może być i dla dziewczynki i dla chłopczyka (zależy od dekoracji w środku). Chyba jeszcze chorągiewki powieszę z imieniem dziecka, na razie nie wiem kto kartkę dostanie. Wykrojniki z Actiona. 







W środku kieszonka na kartkę z życzeniami. Oczywiście wykorzystuję resztki (których ci u mnie ciągle dostatek).


Na szczęście trochę się ochłodziło (po burzy i deszczu). Komputer mi się przegrzewał (w pokoju około 30 stopni więc nie dziwi nic), nawet filmu nie mogłam obejrzeć w całości. 

Odrobinę chłodniejszych dni życzę, upały ponad normę to lekka przesada :)




5 komentarzy:

  1. Ale świetne.
    Mnie ostatnio jarają takie przestrzenne prace.Chyba u mnie z wyobraźnia coś szwankuje, bo nie kupiłabym tego wykrojnika.
    Miłego chłodnego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, wspaniała! Bardzo mi się podoba pomysł na taka kartkę. Zamku jeszcze nie widziałam - ileż możliwości... rycerze, smoki, turnieje, bale, księżniczki - cudo!
    A u mnie deszczu ni widu, ni słychu. z żalem patrzę jak mi roślinki w warzywniku schną. Podlewam co mogę, ale całości się nie da:(
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, robi wrażenie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(