,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 2 czerwca 2023

Nowy mały Art Journal ......

....... od podstaw zrobiony. Po co ci kolejny? Bo takiego małego jeszcze nie mam ..... chociaż kiedyś zrobiłam ale ze zwykłych kartek, które sklejałam (u mnie sklejanie = falowanie). Teraz użyłam kartek dostosowanych do mediowania, no i nie trzeba ich sklejać :) Według największego (21x21cm) wydaje mi się jeszcze za duży ale ...... zawsze mogę przecież mniejszy zrobić. A po co mi tyle tych Art Journali? Widocznie odczuwam taką potrzebę, że raz tutaj a raz tam ,,popełnię,, sobie wpis/wpisik :)



Wpisy na zabawę/wyzwanie na Świrach ... tamat czerwcowy to ,,Doniczki, słoiczki ... nieobowiązkowo kaktus,,






,,Kaktusowych,, papierów też trochę mam (jeden ,,słoiczkowy,,) ... oczywiście stemple i papiery z Actiona.


Na Grupie Ewy w czerwcu tematem jest ,,Pszczoła,, i dodatkowa wytyczna - hexagon (plaster miodu).



Skończyły mi się te ładne pszczoły, zostały tylko szerszenie :)

Gdyby ktoś chciał sobie zrobić malutki Art czy Junk Journal z małego pudełka to wstawiam tutorial ......




Przyjemnego weekendu całego :)
A dla wybierających się do Katowic na Zakręcony Scrap samych wspaniałych wrażeń ...... :)


1 komentarz:

  1. Uwielbiam Twoje wpisy, Danusiu.
    A mój art journal na razie w postaci luźnych stron, kiedyś połączę je w całość.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(