,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 4 czerwca 2023

Śląski Zlot Scrapbookingowy 2023 (echa soboty) .......

Po czterech latach wrócił Zlot Scrapbookingowy w Katowicach. Jako że należę do piechoty musiałam skorzystać z transportu publicznego (pociąg i tramwaj). Dojazd nie był taki skomplikowany jak mi się wydawało. Na Zlot jechała ze mną moja Ania, która zupełnie nie interesuje się scrapbookingiem a okazało się, że ....... była zachwycona, zainteresowana i o dziwo zorientowana w tym i owym. Zrobiła też więcej zdjęć niż ja :)




 Tłumów nie było tak jak w 2019-tym ..... może dlatego, że tym razem Zlot rozłożony trwał 3 dni a stoiska miały do dyspozycji więcej przestrzeni (w 2019-tym jedna sala, stoisko obok stoiska). Tak na marginesie - wystawców było chyba jednak mniej tym razem. 




Przy tym stoisku moja Ania zatrzymała się na dłużej ...... no tak, fanka Harrego Pottera jak ja.







Na dwóch stolikach rozłożone były prace Dziewczyn prowadzących warsztaty. Mnie szczególnie zainteresował Art Journal Żanety - co innego oglądać wpisy na zdjęciach a co innego widzieć je na żywo no i ... móc je sobie ,,pomacać,, :) Mogłam do zdjęć ,,bijącą po oczach,, reklamówkę z kupionymi na stoiskach papierami i przydasiami odłożyć ...... nie pomyślałam :(







Tutaj kupiłam sobie coś co od dawna za mną chodziło - stojak na wieszaki :) Nie wiem kiedy się za niego wezmę, na razie ,,mocy urzędowej nabiera,, :)




Na środku auli Panie sobie tworzyły .....


I jeszcze kilka zdjęć prac, które były w kąciku wystawione - to piękne prace Dziewczyn na konkurs. Moje dziecko sobie zażyczyło taki box z karuzelą ..... ciekawe czy się doczeka :)







Nie moje prace, podpisałam tylko zdjęcia przeze mnie zrobione.

Wszystko co dobre szybko się kończy. ,,Nawdychałam się,, twórczej atmosfery, nacieszyłam oczy pięknymi pracami, pobyłam chwilę wśród pozytywnie zakręconych Dziewczyn ..... po prostu przyjemne chwile :)

 A co kupiłam w następnym poście ......

Przyjemnej reszty niedzieli :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(