,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 5 czerwca 2023

Śląski Zlot Scrapbookingowy 2023 (zakupy) .....

 - Miałaś niczego nie kupować!

- Mówiłaś coś?  

A tak poważnie to w tym roku nie zaszalałam z zakupami. Prawdą jest, że obiecałam ,,nic,, nie kupować ale ....... jeżeli jest okazja to dlaczego nie skorzystać i nie zaopatrzyć się w to co na 100% będzie wykorzystane (a nie na zasadzie ,,kupię bo może się przydać,,). Ponad 80% ,,przydasi,, kupiłam myśląc o moich Art i Junk Journalach.

Na początek to co chyba każda scraperka lubi - gratisy :) 


Pierwszy raz spotkałam się z takimi papierami (kupionymi na stoisku Image-Arte - specjalizacja to produkty do wyrobu biżuterii i półprodukty do filcowania). Żałuję, że więcej nie wzięłam ... papiery włoskie, widzę je w moim Art Journalu.


ScrapLowe - tutaj tylko te trzy arkusze naklejek zapakowane w piękną torbę papierową.

Sklepik Gosi - tutaj trochę skromnie ,,zaszalałam,, bo i maskę kupiłam (nie ma jej na zdjęciu) i tusz i elementy do wycinania i bazy na kartki dla dziewczynki i chłopczyka i ..... kupiłabym więcej ale budżet ograniczony (świadomie). W gratisie drugą maskę dostałam, no i na wszystko 15% zniżki było. 

Wieszaki i stojak na wieszaki (oczywiście baza ... ozdobiony można w poprzednim poście zobaczyć) na stoisku SnipArt kupione a dodatki tekturowe to Sklep Craft O'Clock. Bloczek z papierami na męskie kartki ze Sklepiku Gosi. Na stojak(album) miałam ochotę od dawna a dokładnie od 2019-tego kiedy na Zlocie zobaczyłam ozdobiony. Niestety baz wtedy zabrakło.

Kreasfera (sprzedaż na Fb) - tylko dwie mgiełki i trochę zawieszek. 


Jak widać baardzo skromne te moje zakupy. Coraz mniej tworzę (sytuacja, w której się znalazłam ,,mnie blokuje,,). Z albumów i kartek chwilowo zrezygnowałam, tylko wpisy do Art i Junk Journali. Chociaż mam ochotę na album, który zobaczyłam (i pomacałam) na stoisku ZoJu Design ... takiej formy albumu jeszcze nie robiłam. Na tym stoisku jeszcze kilka arkuszy ,,potterowych,, sobie dokupiłam. 

Przemyślenia ,,pozlotowe,, - brakuje mi kogoś w realu, z kim mogłabym zaszaleć twórczo, podyskutować w temacie scrapbookingu czy journalowania, wybrać się na jakieś warsztaty.  Jestem samotnikiem, do tego introwertykiem ale ..... każdy kij ma dwa końce.




3 komentarze:

  1. Świetne, przemyślane zakupy. Mnie też kogoś takiego brakuje....zawsze fajniej rozmawia się z osobą , która podziela twoje pasje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, to prawda - fajnie byłoby potworzyć z kimś w realu, dobrze, że chociaż takie warsztaty są.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym być taka konsekwentna na zakupach we Wrocławiu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(