,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 4 stycznia 2024

Junk-Grudniownik (pierwsza sygnatura ... trzecia część) .......

 Czy teraz będzie u mnie monotematycznie bo tylko ten Junk-Grudniownik na tapecie? Muszę wrzucić do mojego Archiwum (na blog) to co już gotowe. Jak zostawię na później to ..... mogę o czymś zapomnieć, coś może mi się poplątać a ja lubię jak jest po kolei, jak jest przejrzyście :) No to wrzucam kolejne zdjęcia stronek/wpisów z pierwszej sygnatury/wkładu. Dzisiaj z ciekawości zważyłam mój Grudniownik - dobija do 2 (słownie dwóch) kilogramów!

Stronek/tematów nie numeruję, można się domyślić z jakim dniem związane są niektóre wpisy np. ,,List do Mikołaja,, i ,,Mikołaj,, to nr 5 i 6.

Tutaj dzień ósmy, w tym dniu urodził się mój syn (zdjęcie ,,świąteczne,,) ...


Temat luźny z zimą związany (w kieszonce miejsce na wspomnienia związane z tym zdjęciem) .....


Temat wzięty z niedokończonego Grudniownika (2018), tutaj też wykorzystana z niego stronka.


Te ,,wysypujące się kartki,, z koperty to wykorzystane elementy z actionowych wypychanek.


Stronka do uzupełnienia ....


Niestety, taki widok z okna krótko można było podziwiać .....


Mało jest w moim Grudniowniku wpisów artjournalowych niestety. Tutaj pierwsza próba ,,namalowania,, za pomocą tuszy i szablonów nieba i pagórków. Choć kilka błędów potem popełniłam to jestem zadowolona. To i owo następnym razem do poprawki czyli uczymy się na błędach :) Wpis ,,polajwowy,, - przyjemnie spędzony czas z Ewą na Grupie ,,ARTJOURNAL-to mnie interesuje,, w życie wprowadzony :)


Stronka z luźnym tematem potrzebuje jeszcze uzupełnienia, dopieszczenia ...



Ciąg dalszy nastąpi .....


2 komentarze:

  1. Danusiu, obejrzałam karty grudniownika z wielką ciekawością. Świetne! Chciałabym przekartkować notes - obejrzeć, dotknąć, powyciągać itd.
    Czekam na następne strony:) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, sama wiesz, co myślę o tym grudniowniku. I oczywiście czekam na kolejne strony.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(