,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 20 kwietnia 2024

Misz-Masz kwietniowy czyli PCJ i wpis do AJ ..........

 PCJ (PostCard Journal) to karta o wymiarach 10,5 x 21 cm. Jako bazę do kart można wykorzystać wszelkie elementy recyklingowe, byle karta trzymała wymiar. Zasadniczo tworzymy na jednej stronie karty, na drugiej robimy proste wykończenie. Journal ma być swobodny w tworzeniu i sprawiać radość w eksperymentowaniu z tą formą. Karty spinamy kółkiem do albumów lub sznurkiem/wstążką. O takiej formie journalowej od dawna wiedziałam ale dopiero za sprawą Ewy za nią się zabrałam (za PCJ nie Ewę) :) Oczywiście na Grupie ArtJournal - To mnie interesuje .....

Mój pierwszy PCJ ,,polajwowy,, :) 


Próba wydłubania spod paszek niezauważonych białych fragmentów skończyła się katastrofą ale udało mi się całość uratować - teraz dziewczyna jest czirliderką :)






Fajna forma na wykorzystanie resztek (a tych ci u mnie nie brakuje) :)

I jeszcze najnowszy wpis .....


...... oraz tag na kwietniowe wyzwanie. Nie przepadam za tagami ale ...... czasami warto się przełamać i wyjść poza strefę komfortu. Raz w miesiącu jeden tag można zrobić. Tym bardziej, że tagownik sobie zrobiłam .....




Trudny czas w marcu, trudny czas w kwietniu ...... zobaczymy co mi maj przyniesie. Nie liczę na poprawę ale ..... cieszę się, że jeszcze mam ,,zrywy,, i coś tam robię :)


Przyjemnego weekendu całego





1 komentarz:

  1. Bardzo fajna forma, Danusiu. Myślę, że to coś stworzonego dla Ciebie, podobnie jak journal. Uwielbiam i podziwiam, każda karta to osobna opowieść.
    Ja czasem coś tworzę w moim "pseudo-journalu", ale nie nadaje się to do pokazania, zwłaszcza to, co powstało w odmętach depresji.
    Posyłam uściski z nadzieją na lepszy czas dla Ciebie - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(