,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 15 kwietnia 2024

Tag i nowy album-tagownik .......

 Powoli wracam ,,do żywych,, w temacie twórczości. Z jednej strony sporo czasu ,,zmarnowałam,, ale z drugiej strony to ...... czasami trzeba :) 

Na Grupie Ewy mamy nowe, miesięczne wyzwania - Tagi. Nie bardzo mi po drodze z tagami (kilka ich zrobiłam) ale czasem trzeba wyjść ze strefy komfortu. Wyszłam, zrobiłam ..... nawet album-tagownik powstał tak na szybko.

Każdy miesiąc inne wytyczne. Marcowe zaproponowała Matilde - ,,Moja marcowa inspiracja do miesięcznego wyzwania tagowego i jednocześnie wytyczne: na tagu ma się pojawić motyl/ćma (może ich być wiele), koniecznie coś różowego i w tle motyw tekstu. Łatwizna. Dodatkowo, jeśli ktoś zechce się zainspirować pomysłem na tło, które zrobiłam, to będzie mi niezmiernie miło.,,

Moja interpretacja wytycznych .......


......... i album-tagownik.


Na okładkę użyłam wyśmianej kiedyś przez pewną osobę tapety, świetnie się sprawdza. Wewnątrz actionowe papiery. Tagownik jest bardzo prosty, łatwy do zrobienia. TUTAJ można znaleźć tutorial na album-tagownik.


Miłego, twórczego tygodnia ........



9 komentarzy:

  1. Tag jest śliczny i piękny ten tagownik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny projekt do podziwiania.
    Pozdrawiam Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpaść do Ciebie na moment nie można. Najpierw świetny tag, potem Twój dawniejszy wpis, a na koniec filmik Asi Ryby na YT. Wszystko to takie ciekawe, a czas ucieka, dobrze że przyjemnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję :) Czas ucieka, u mnie już bliżej niż dalej ....... w związku ,,z tym,, coraz mniej mi się chce ;) Uściski .....

      Usuń
  4. Ależ ja zrobiłam bałagan:-) Czy można to jakoś uporządkować?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dosłownie wsiąkam jak trafię na takie blogi. Jest tu co oglądać. Arcydzieło 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...