,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 29 czerwca 2024

Okładka z różami i wpis ,,polajwowy,, do AJ ......

 Chyba już kiedyś pokazywałam ale nieskończona była. Okładka pierwszego Art Journala actionowego w końcu się doczekała zabezpieczenia lakierem bezbarwnym. Róże prawdziwe - zasuszone i przeprasowane żelazkiem :)



Drugi czeka w kolejce. Za kolejne zabiorę się jak je wpisami zapełnię a to trochę potrwa.


Kiedyś najpierw okładki ozdabiałam ale robienie wpisów było trochę niewygodne. Tu kilka ,,godnych,, pokazania (nowa z różami, reszta to starocie).


Dzisiaj skończyłam wpis ,,polajwowy,, - na Grupie Ewyinspiracja Alicji :)


Niestety nie posiadam tych wszystkich super bajerów (odpowiednie mix-media odgrywają dużą rolę) więc robię z tego i tym co posiadam (wiem, wiem powtarzam się) ale ...... to co mam też daje radę. Zabawa z tłem przednia! Brązowa farba z górnej półki, biała actionowa (,,zwarzona,, ale do takiej pracy się nadaje), no i takie ,,zwyklaki,, w Tedim kupione.


Do zabawy z tłem wałki potrzebne - tutaj jeden malarski, drugi ,,profesjonalny,,. Tło zabezpieczone lakierem wodnym. A te strzępy to pierwsze podejście - za dużo farby więc płatami zrywałam, na tej samej kartce drugie podejście. Morał? Odrobina farby wystarczy, zawsze można dodać.


Za dużo gadam ..... nic na to nie poradzę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...