,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 3 lipca 2024

,,Wy decydujecie, ja tworzę,, (wpis do dzienniczka) ......

,,Wyszło trochę inaczej niż myślałem ale zawsze wyszło,, (A.A. Milne ,,Kubuś Puchatek,,).
U mnie więcej niż inaczej ale ...... cieszę się, że udało mi się zrobić ten wpis (piątkowy ,,lajw,, Małgosi - Chwila wytchnienia z Greta Art Studio - Grupa prywatna).  
Wyszłam ze strefy komfortu i zrobiłam wpis dwustronny oraz użyłam w końcu czarnego gesso.  
Napisu na razie brak, dołożę później. Gdyby się uprzeć to mogą być dwa osobne wpisy.  
Wiem, wiem, powtarzam jak mantrę ale ..... robiłam z tego i tym co miałam.     
Tak na marginesie - jestem, o dziwo, zadowolona :) 











2 komentarze:

  1. A ja ciągle podziwiam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe te karteczki. Bardzo oryginalne. Trudno nie podziwiać tego, co stworzyłaś. Kocham styl retro, mają niesamowity klimat. Jak się wykuruje postaram się znów porobić zakładki. Początek lipca, a mi leci z nosa jak z kranu. Załatwiłam się wentylatorem jak było upalnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...