,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 21 października 2013

Pająk ... (Afrykański Kwiat, African Flower)

Wcale nie jest straszny, przerażający, okropny ....... 
Jest śmieszny, groteskowy, miły w dotyku i ... i przytulaśny.


Że co?
Że ,,głupoty,, robię?
Był czas na poważne sprawy teraz jest czas na coś mniej poważnego :)

Jak duży jest ten pajączek? 
Oj, duży jest :)



Przyjemnego reszty Poniedziałku ........
................................................................................................................

Odpowiadam na prośby i pytania dotyczące schematu pająka ...
Mój pająk jest robiony na podstawie żaby, którą można znaleźć TUTAJ (wzór żaby do kupienia).
Właściwie od żaby wzięłam nogi bo reszta to moja improwizacja.
...................................................................................................................

Dzisiaj podesłano mi linka gdzie można kupić wzór pająka. Ciekawe czy jest przerobiony na podstawie mojego czy ktoś, jak ja, go sobie wymyślił?



45 komentarzy:

  1. prześliczny ten pajączek :D chciałabym takiego zrobić; masz może gdzieś schemat na niego i mogłabyś się podzielić?

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDO! Wspaniały pająk. Takiego to wcale się nie boję :-) Rewelacyjnie układają się na nim białe kwiatuszki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pajęczysko :) Rewelacyjnie Ci wyszedł. Danusia jakie głupoty? Przestań kapitalne rzeczy robisz-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam obsesje na pająki , ale ty zrobiłaś fajnego i to się liczy, że można stworzyć coś tak niesamowitego chociażby z kwiatuszków :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pająk jest cudowny:) żadnych głupot tu nie widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo ........... dziękuję, nawet nie przypuszczałam, że ta ,,paskuda,, moja może się spodobać ... cieszę się :)
    ,,Głupoty,, w códzysłów przecież wzięte ... :)
    Pająk to moja improwizacja na podstawie żaby ... (link do wzoru, który można kupić w poście podałam) ,,, schematu pająka nie mam a schemacik motywu też na blogu autorki wielu zwierzątek można znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Здорово!!! Замечательный паук!!! БРАВО!!!)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnego pająka zrobiłaś,a nie jakieś "głupotki"."Szczęśliwy dom ,gdzie pająki są" do dla....,Ty już wiesz ;) Dobrze kombinujesz i to Ci wychodzi.Serdecznie pozdrawiam,I :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pajak naprawde przeraza-ale jest sliczny

    OdpowiedzUsuń
  10. Some parts of this spider resemble me my butterfly’s ones ;)

    http://fotki.yandex.ru/users/tala-ukla-talie/view/534976?page=5

    http://fotki.yandex.ru/users/tala-ukla-talie/view/534975/?page=5#preview

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki ogromny!!!
    Coraz więcej zwierzątek powstaje z tych elementów w Twoim wykonaniu:) Pięknie! Tak trzymaj!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu Twój pająk jest piękny !!!! I ogromny !!! I wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu zapomniałam zapytać, zilu elementów zrobiłaś tego pająka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, o ile dobrze policzyłam to (o zgrozo!!!) zrobiłam pająka z 58 elementów ... siedmiopłatkowych - 8, sześciopłatkowych - 28 i pięciopłatkowych - 22 :)

      Usuń
  14. Dziękuję za ciepłe słowa dla mojego pająka :)
    Na razie zrobiłam sobie przerwę ... może jeszcze wrócę do African Flower :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Az tyle!!! Tym bardziej należą Ci się brawa :)
    Dziękuję za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Очень очень красивый паучок.Хотелось бы подробностей больше.Темненький не всё просматривается А вообще красавец неимоверный.Спасибо Вам.Удачи и терпения.С Уважением..

    OdpowiedzUsuń
  17. I would like to congratulate you with you spider, He is great!
    Want to make one for my one and hope that is works out just like yours.
    Did you put wire in the legs?
    Greetings from Holland :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mamy wzór pająk wyróżniać mi coś innego, jeśli stworzyłeś. wzoru z nas? Oczywiście jest w języku niderlandzkim

    OdpowiedzUsuń
  19. możesz wysłać mi e-mail, aby babbe.truitjes @ live.nl

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurczę, też świetny, ja uwielbiam pająki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, jestem pod wrażeniem ! Pająk jest genialny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow fantastic spider...just have to love them....:-) i have the pattern for the frog, but how did you do the head and the legs,,can you help ? Please

    Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  23. Can you say what the English translations for:

    58 elements ... siedmiopłatkowych - 8, sześciopłatkowych - 28 and pięciopłatkowych - 22

    Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  24. pająk jest po prostu przefantastyczny , moja córka jak tylko go zobaczyla to nic nie slysze tylko "mama ja chcę takiego pająka " po prostu cudo :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też robię przytulanki tą metodą ,ale pająka to jeszcze nie widziałam....fajny!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Też robię przytulanki tą metodą ,ale pająka to jeszcze nie widziałam....fajny!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję Wszystkim za opinie o moim pająku :)
    Pająka zachciało mi się zrobić jak skończyłam żabę (patrząc na żabę ,,widziałam,, pająka) ... jest on zrobiony na podstawie żaby (z małymi przeróbkami).
    Cieszę się, że mój pająk się podoba :)
    Chcącym pająka zrobić życzę powodzenia ... to nie takie trudne (tylko te nogi ... za dużo nóg :D )
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny, ale pomimo że szydełkowy, nie wiem czy odważyłabym się takiego przytulić. Aż mnie ciarki przeszły, grrr..... taką fobię mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też moja córka i synowa reagują, nawet dotknąć nie chciały :) Wiem, może trochę przerażać ale ... ale to tylko maskotka :)

      Usuń
  29. eine deutsche anleitung währe toll

    OdpowiedzUsuń
  30. O matulu jedyna, jaki pająk!!! Ja sie panicznie boję pająków, a od tego Twojego oczu nie moge oderwać, jest rewelacyjny i taki duży brrr, cudny i straszny jednocześnie. nie wiem czy bym się przełamała i wzięła go do rąk. Wiem, śmieszne ale fobia, to fobia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niesamowity! Podoba mi sie podwójnie, bo kocham pająki :D.

    OdpowiedzUsuń
  32. I love this spider and so does my kids. But I have not been able to figure out how you made the head? I can only see the 3 pentagons, top of head and eyes, but I just can’t figure out how to make the head round.
    Do you have a picture of that process perhaps? How many pieces is used for the head? Is it made of only pentagons?

    I hope you can still help.

    Thank you

    Regards Gitte, Denmark

    OdpowiedzUsuń
  33. I love your spider I am almost finished with mine 6 legs to go.

    OdpowiedzUsuń
  34. Te zwierzaczki są cudne. rok temu zaczęłam moja przygodę z szydełkiem. moja kuchnia to szydełkowe ozdoby. W poszukiwaniach inspiracji trafiłam na tego pająka. jest przecudny, robi wrażenie. Chciałabym zrobić takiego jako niespodziankę dla mojego przyjaciela , który jest hodowcą pająków. Czy można poprosić o wzór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mój pająk Ci się podoba. Niestety, wzoru nie mam bo pająk to moja i wyłącznie moja improwizacja (nogi na podstawie żaby, której wzór mozna kupić o czym piszę na końcu posta). Jeżeli jesteś dobra w szydełkowaniu to kupując wzór żaby na pewno zrobisz pająka .....

      Usuń
    2. rozumiem, że to Twój pomysł autorski i liczę się z zapłatą za to. To całkiem naturalne. Aha doczytałam, że na wzorze żaby. Już tam zaglądam. :) pozdrawiam EK

      Usuń
    3. Chyba się nie zrozumiałyśmy ... mój autorski projekt (improwizacja na podstawie żaby, właściwie jej nóg) ale wzorem/schematem na pająka nie handluję bo go po prostu nie ma, nie ma schematu, nawet nie pamiętam jak elementy łączyłam! Pozdrawiam ...

      Usuń
    4. Tutaj można wzór pająka kupić https://www.etsy.com/listing/741665895/pattern-crochet-giant-spider-tarantula?fbclid=IwAR1YRLIMJ_KOxMN6XxBBD_j_KGADEtExybljD8sQdS6OmU_7CQ1M0CJlLMw

      Usuń
  35. aaa , rozumiem. dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(