,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 14 maja 2014

Mała sówka ... (Afrykański Kwiat, African Flower)

Sowa w sam raz dla początkujących w temacie :)
Można z jednego lub dwóch motywów ją zrobić.


To oryginał (sowa zrobiona przez Johanna Hariula), na podstawie którego moją robiłam ... szczegółów można TUTAJ poszukać 


Moja ma na zdjęciach lekkiego zeza (już ten uciekający guzik poprawiłam :) )


Przerwa czy następne zwierzątko?
Chyba jednak mała przerwa :)
...............................................................................................................................
W związku z prośbami, pytaniami chciałam przy okazji oznajmić, że nie mam schematu PAJĄKA!
Pająk jest moją improwizacją na podstawie schematu żaby (żabę można kupić TUTAJ).
...................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)


9 komentarzy:

  1. Oczywiście, że następne zwierzątko.Sówka świetna,

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwilka oddechu i prosimy o następne "afrykańskie" stworzonko :) jeszcze troszkę się u Ciebie napatrzę i chyba sama spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że zwierzątko :), żeby nie wypaść z rytmu :)
    A sówka - urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Ci te zwierzaczki wychodzą:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja znacznie bardziej udana. Zez też udany. W ogóle cały ten zwierzyniec jest cudowny. Do tej pory z tych figur robiłam tylko ciuchy.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śweitna :-)
    Taka mała i taka ładna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra sówka, super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie podziwiałam u Tereni ale i tutaj przybiegłam pooglądać:D
    śliczne sówki, może sie skusze i zrobię coś dla małej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(