,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Potrzeba chwili i jajko gipiurowe ...

Potrzeba chwili to drugie gniazdko w filiżance ...
Najpierw pokażę jajko gipiurą i koronką frywolitkową ozdobione.
Nie ja to piękne jajko robiłam, ja go dostałam w prezencie od Tereski.


A to drugie gniazdko w filiżance ...


Temat świąteczny zamknięty :)



2 komentarze:

  1. Danusiu, uwielbiam te gniazdka w filiżankach. Za rok na Wielkanoc pozwolę się zainspirować i zrobić podobne (jeśli wolno?).
    Gipiurowa pisanka jest piękna.
    Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gniazdko w filiżance ? - Cudne i niesamowicie inspirujące !!! Jajko gipiurowe również przepiękne !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(