,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 5 maja 2024

Znowu wpisy czyli monotematycznie .......

 Naszła mnie ochota więc był zryw .......

Pierwszy wpis na zabawę/wyzwanie (oczywiście Grupa ,,ArtJournal - to mnie interesuje,,). Temat majowy ,,Gdzie te chłopy,,.

Za pisanie po murze mandat się należy   Wpis z serii ,,leniwy,, i ,,czyste ręce,,   czyli z wykorzystaniem tylko papieru scrapowego. Z tym ,,leniwy,, nie do końca prawda bo pracy trochę tutaj było :)


  Drugi wpis w klimacie rockowym trochę tak ale już w grungowym nie bardzo (ach te kwiaty). Powinien być ,,Rockowo-grungowy,,.


Trzeci wpis z serii ,,Znaki Zodiaku,, ..... dzisiaj Baran. Wpisy Znaki Zodiaku ,,idą jak krew z nosa,,.  Coś tam sobie założyłam ale okazuje się, że ciężko dobrać dodatki. Wodnik ma muszle, Baran łąkę a co z resztą znaków? Twardy orzech do zgryzienia mnie czeka.


Nareszcie koniec .....

(zdjęcie STĄD)



1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(