,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 6 maja 2024

Śląski Zlot Scrapbookingowy .......

Już za chwileczkę, już za momencik :)


(...) Przed nami kolejny ogólnopolski zlot scrapbookingowy - II Zakręcony Scrap - impreza o charakterze rękodzielniczo-warsztatowo-handlowym.
Już niebawem w dniach 31 maja - 2 czerwca 2024 r. widzimy się ponownie w Katowicach.
Zakręcony Scrap czyli dużo, bardzo dużo scrapbookingu, mixed mediów, artykułów do tworzenia rękodzieła i papiery tysiące papierów (...) 
(zdjęcie banerka i fragment informacji STĄD - Fb)

Miejsce Zlotu - Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach, ul. Ułańska 7a 


Informacje o Warsztatach (kto, co i kiedy prowadzi), o Wystawcach (stoiska zawsze solidnie zaopatrzone) oraz sporo innych, ważnych informacji można znaleźć na utworzonym Wydarzeniu (na Fb).

Byłam w tamtym roku, TUTAJ kilka zdjęć. Niestety twórczej atmosfery tam panującej nie da się przekazać. Tam trzeba po prostu być :) Mam cichą nadzieję, że w tym roku też będę mogła wybrać się na Zlot.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(