,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 28 maja 2017

Kapelusik-igielnik (Cyrk przyjechał) ...

U mnie monotematycznie ... znowu kapelusiki-igielniki :)
Dzisiaj kolorowo. Kapelusze klaunów takie właśnie są.
Dodatki do nich ,,z kosmosu,, ale ... ale nikt ich nosił nie będzie, to tylko igielniki przecież :)


Dzisiaj to by było na tyle ... wiem, zdjęć trochę dużo ale ... .

Mam na kartce zapisane robocze tytuły do kolejnych postów z kapelusikami np. ,,Piknik na trawie,, ,,Starsi panowie,, ,,Ach co to był za ślub,, ....... itp. 
Tytuły wzięły się od szmatek jakie posiadam - skojarzenia :) Szmatek/materiałów wszelakich ci u mnie dostatek (gorzej z dodatkami) więc mam zajęcie na dłuższy czas.



4 komentarze:

  1. Zawsze podziwiam te Twoje kapelutkowe igielniki, bardzo podoba mi sie ten z pomponiczkami :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej podobają mi się Twoje kapelusiki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne i bardzo radosne - takie, jak powinny być kapelusze cyrkowych klaunów. Czekam na następne:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kapelusiki. O to chodzi, żeby robić co się lubi.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(