,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 10 lipca 2018

Mój słoik-ogródek zwycięzcą ...

Nie wiem dlaczego nie lubię brać udziału w wyzwaniach gdzie przewidziane są nagrody. Może jest to śmieszne, dziwne, głupie ale ... tak mam i nic na to nie poradzę. Ktoś mi powiedział, że ,,boję się wygrać,, ... może coś w tym jest. Wybieram więc zabawy, wyzwania gdzie tychże nie przewidziano :) Jednak zdarza się, że temat zabawy/wyzwania jest wyjątkowo ciekawy i kusi swoją atrakcyjnością (zwłaszcza związany z recyklingiem). Wtedy serce bierze górę nad rozumem i zgłaszam nieśmiało swoją pracę.  

Powyżej to były moje przemyślenia, teraz przechodzę do konkretów ... wśród tylu wspaniałych prac zgłoszonych w cyklu Interpretacje ze słoikami w roli głównej, moja (słoik-ogródek) została zauważona i ... i wygrała niespodziankę.

(klik - tutaj szczegóły)

Dzisiaj dotarła niespodzianka ... wspaniała herbaciarka od Inki-art. 
Dziękuję, jest mi niezmiernie miło :)


 Radość podwójna bo pierwszy raz taki ogródek założyłam i pomimo błędów udało się no i piękna nagroda-niespodzianka za słoik z zawartością.
Bluszcz wypuszcza świeże listeczki, mech ,,wniebowzięty,, w takim środowisku. Mimo że słój zamknięty to wszystko żyje. Tak właśnie być powinno :)




5 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej nagrody. Piękna herbaciarka. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Danusiu w pełni zasłużonej nagrody.:) Cudna herbaciarka. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, jeszcze raz serdecznie gratuluję wygranej!!! i dziękuję pięknie za zgłoszenie bardzo pomysłowego projektu oraz przemiłe słowa :-) Mam nadzieję że nadal będziesz się z nami dobrze bawić w kolejnych INSPIRACJACH - zachęcamy i zapraszamy :-) Pozdrawiam wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nagrody zarówno niespodzianka jak i słoik mają w sobie to coś...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(