,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 23 września 2018

Pierwsza kartka na B.N. .....

Pierwsza kartka bożonarodzeniowa po długiej przerwie zrobiona. 
Kartka próbna to jest.
Nową zabawkę sobie kupiłam (to była szybka decyzja) więc ją testuję, eksperymentuję nieśmiało z papierami itd. itp ...
Kartka skromna (samo tło bogate) zrobiona na podstawie formy, którą Ewa pokazała. Moja po szerokości z całego papieru wizytówkowego (u Ewinki 15x22 cm, u mnie 15x29,7 cm) dlatego musiałam trochę pozmieniać wymiary cięcia i gięcia żeby gotowa, złożona miała mniej więcej 15x15 cm.


Nie posiadam jeszcze wykrojnika-serwetki dlatego za pomocą dziurkacza rogowego sobie serwetkę zrobiłam.


Na tył kartki też papier z bloku technicznego przykleiłam ...


Kartka po złożeniu zmieści się do koperty. Można też do kompletu pudełko zrobić (odkładam to na później).


Nie wiem czy kartkę ze zmienionymi wymiarami cięcia i gięcia mogę do zabawy włączyć ... .
Po króciutkim zastanowieniu jestem na ,,tak,, :)

(klik na banerek ... tutaj szczegóły, inspiracje Ewinki i prace Dziewczyn)




2 komentarze:

  1. Oczywiście, że dołączam ją do galerii :-)
    Wszelkie zmiany formy są jak najbardziej dozwolone!
    Przepiękne wytłaczane, śnieżynkowe tło i delikatna świąteczna kompozycja z serwetką :-)
    Pozdrawiam serdecznie Danusiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, piękna karteczka, taka delikatna i urokliwa. Serwetka z dziurkacza - bomba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(