,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 24 września 2018

Okolicznościowa ,,symetryczna,, .....

Mało kartek robię (tak mi się wydaje) a symetrycznych jeszcze mniej. Pomysł na kartkę był zupełnie inny ... no cóż, tak wyszło.
,,Symetryczna,, powstała w wyniku testowania nowej zabawki  ... w tym przypadku zrobiłam kwiaty z foramiranu i tabliczkę z napisem (z tego akurat jestem zadowolona).


A to moja nowa zabawka. Narzędzie, bez którego świetnie sobie dawałam radę, narzędzie, o którym nie myślałam, narzędzie bez którego można się obejść ale ... 
... kupno tej maszynki to był impuls, szybka decyzja (przehulałam część mojej pierwszej emerytury). Teraz trzeba zaopatrzyć się w wykrojniki ... te podstawowe + jakieś fajne, które na pewno będą wykorzystane.
Chciałam kupić sobie maszynkę Spellbinders Prizm Machine, która w zupełności by mi wystarczyła. 
Jest Press Boss. Miała być malutka jest duża :)





5 komentarzy:

  1. Gratuluję zakupu :-)Kolory fajne, czerń zawsze dodaje elegancji kartkom.
    Kwiaty też piękne :-)
    Ja tego się boję.Jeden wykrojnik,drugi, trzeci i zaraz popłynę finansowo ;-)
    Lepiej zostać przy tylko przy stemplach, mniejsze wydatki dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ewa, zdaję sobie sprawę z tego ale myślę, że aż tak nie popłynę. Podstawowe wykrojniki i takie, które będą często wykorzystane. O maszynce nie marzyłam ale ... kupiłam :D Pożyjemy, zobaczymy czy dobrze zrobiłam.

      Usuń
  2. Piękna kartka i kwiaty z foamiranu !!! Gratuluję zakupu maszynki !!! Teraz to dopiero będziesz szaleć kartkowo !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu świetna karteczka.Kwiatki bardzo ładne.
    Maszynka na pewno daje więcej możliwości. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, gratuluję zakupu. Kartka prezentuje się pięknie, a kwiaty mnie po prostu zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(