,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 27 września 2018

Zawieszka ...

,,Zgubiłam,, gdzieś filmik z kursem na okrągłą kartkę bożonarodzeniową (jak go znajdę to wkleję). Niestety nie mam jeszcze odpowiedniego wykrojnika, cyrklem nie próbowałam wycinać z podwójnej kartki wizytówkowej a nożyczkami nie potrafię równo, równiusieńko. Poradziłam sobie ale to nie kartka a zawieszka. Wykorzystałam ... no właśnie, co wykorzystałam?


Przypomniało mi się, że mam schowane podkładki pod szklankę z piwem więc je wykorzystałam.
Właściwie to można życzenia z tyłu przykleić i będzie coś w rodzaju kartko-zawieszki (na prezent lub choinkę) :)

Dzisiaj znalazłam inny film. Można śmiało skorzystać z kursu na okrągłą, świąteczną kartkę (lub zawieszkę).



Kto szuka ten znajdzie (mam talent do szukania i znajdywania). Wczoraj filmik obejrzałam i postanowiłam na podstawie kursu coś podobnego zrobić. Wyszło zupełnie coś innego ale ... ale jednak coś wyszło :)





3 komentarze:

  1. Śliczna karteczka Danusiu.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, rewelacyjny sposób na wykorzystanie takich podkładek. zawieszka jest taka pełna uroku!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(