,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 29 września 2018

Świąteczna kartka z shaker boxem .....

Nie przypominam sobie żebym coś takiego robiła ... .  
Jest to więc mój pierwszy raz. Sama shaker box zrobiłam ... tak na wyczucie. Do środka wsypałam to co miałam.
Efekt końcowy nie powala ale ... jak na pierwszy raz jest chyba dobrze.






4 komentarze:

  1. Super !!! Jak dla mnie - to piękna jest ta kartka !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. uważam że jest ardzo dobrze!
    karteczka wyszła świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna! Bombeczka z białymi kulkami wspaniale wygląda, shaker też :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, jest nie tylko dobrze, jest rewelacyjnie. Wspaniała karteczka z shakerem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(