,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 7 listopada 2018

Jesienny komplet (na wyzwanie) ...

Kiedy ostatnio takie naszyjniki robiłam? Ponad dwa lata wstecz.  Choć tak dawno to było spróbowałam. Załapałam ,,jak to leciało,, dobiero za drugim podejściem. Robiąc bransoletkę trochę inaczej się wkłuwałam pod koraliki idąc do góry. No cóż, pamięć już nie ta ale ...... ale zrobiłam. A dlaczego takie to nierówne? Bo koraliki nierówne - jedne kanciaste inne kuliste. Mnie to nie przeszkadza :)


Gdybym nie trafiła na wyzwanie w SZUFLADZIE tego jesiennego kompletu by nie było.

(klik)

Naszyjnik i bransoletka to prezent dlatego zgłaszam go też u Reni. Tym razem dla siebie coś zobiłam :)

(klik)

Tak na marginesie - gdyby nie wyzwania i zabawy nie miałabym aż takiej motywacji żeby cokolwiek zrobić.
Kurcze, jakieś ,,załamanie,, przyszło (wiem kiedy i dlaczego ... mogę tylko powiedzieć, że nadmiar twórczości w krótkim czasie i nieprzespane noce robią swoje).
Chęci są ale ... we wszystkich wyzwaniach (z bocznego paska) nie biorę udziału bo: albo zapominam i jest ,,po ptokach,, albo chęci osłabły, albo akurat zrobię coś co w danym momencie nie pasuje do żadnego wyzwania albo ......... :)
Krótko mówiąc - do wyzwań podchodzę ,,lekko, łatwo i przyjemnie,,.


8 komentarzy:

  1. Danuś z chęciami i możliwościami jest tak samo i u mnie, ale mam nadzieję, ze to szybko minie nam obu;)
    naszyjnik bardzo jesienny i fajnie że pomyślałaś o sobie- nam się też coś należy:D
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, przepiękny ten jesienny komplet.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zapaść, przynajmniej do publikowania na blogu już od września... Komplet bardzo ciekawy, kolory moje... zdecydowanie moje. A nierówności koralików to niepowtarzalne efekty i należy je wykorzystywać. "Pod sznurek" to w zasadzie jak produkować papier toaletowy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, oryginalny komplecik !!! Radość z tworzenia jest wtedy, gdy człowiek się nie spina ( np. na wyzwanie ) - przynajmniej u mnie tak jest. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancki komplet biżuterii ! Nierówne koraliki ? To tym lepiej , przecież to unikatowe rękodzieło :))
    Też nie biorę udziału w zabawach , bo boje się ,że się nie wyrobię !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny komplet na jesień :) Moje koraliki też od dłuższego czasu leżą nietknięte w komodzie. Może pora do nich wrócić? Choć ostatnio pochłonęło mnie szydełko i tworzenie chust :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(