,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 11 czerwca 2019

Ptaki i motyle jak ulotne chwile ...

W czerwcowej zabawie u Ani tematem są ptaki i motyle ... u mnie ptaszarnia i motylarnia. Wszystkie kolory z palety tutaj chyba zawitały. Mają być więcej niż 3 kolory więc ..... poszalałam :)



I dwie razem ...


(klik)

Forma kartki, którą Ewinka zaproponowała ...
Z początku mi ,,nie leżała,, (już jedną kartkę w takim kształcie zrobiłam) ale ... na ptaszarnię i motylarnię jest w sam raz.

(klik)

Tak na marginesie ... ,,człowiek myśli Pan Bóg kryśli,,. No cóż choroby są w nasze życie wpisane, aktualnie jestem ,,opiekunko-pielęgniarką,, (sytuacja trwa już drugi tydzień). 
Jak się wszystko trochę unormuje będzie mnie tutaj więcej.


11 komentarzy:

  1. Przepiękne ptaszkowo-motylkowe składaczki:-) Danusiu wspaniale sobie radzisz z nimi :-)
    Tak, ta forma jest idealna,gdy mamy historię do opowiedzenia :-)
    Pozdrawiam i życzę zdrowia całej Twojej rodzinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne składaczki Danusiu, a szczególnie podoba mi się ten motylkowy. Życzę dużo zdrowia Twoi bliskim, a Tobie sił. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karteczki, właściwie klateczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Motylarnia - cudowna kartka. Ptaszki w klatce - piękna praca:) Fajna ta forma kartki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Magiczne składaczki, pełne miłości! Pozdrawiam serdecznie, będę wpadać częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu ale u Ciebie dziś pięknie kolorowo. Świetne są oba składaczki z ptaszkami i motylami. Normalnie zauroczona jestem tymi kartkami.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, ptaszarnia i motylarnia mnie zachwyciły. Uwielbiam takie prace.
    Życzę zdrowia osobie, którą się opiekujesz i przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna ta karteczka w składanym pudeleczku. Motylki i ptaszki maja miejsce do fruwania. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace! Te rój motyli jest niesamowity! Ptaszki też cudne! Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie kartki śliczne, pięknie zagospodarowana pzestrzeń.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudeńka :) Brawo za wykonanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(