,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 27 maja 2019

Pudełko na mydło ...

... na filcowane mydło :) 
Gdyby ktoś był zainteresowany to TUTAJ można zobaczyć jak się takie mydło filcuje. 
Moje ma być prezentem, jeżeli prezent to potrzebne ładne opakowanie. 
Oczywiście sprawę sobie skomplikowałam bo ... zachciało mi się zrobić inne niż zwykłe pudełko.
Jak zrobić takie jak moje można TUTAJ zobaczyć.
Do kompletu mała kartka na życzenia. Pudełko 10 x 10 cm, kartka 9,5 x 9,5 cm.


Wyrabiam actionowe papiery (blok kreatywny we fioletach), baza kartki z kompletu z kopertami (perłowy papier).








5 komentarzy:

  1. Z wielkim zainteresowaniem przeczytałam post i obejrzałam zdjęcia z mydełkiem. Nigdy o takim nie słyszałam:) Fajny pomysł na prezent.
    Pudełko na mydełko jest śliczne. Pięknie je wykonałaś!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o filcowaniu mydła, Danusiu. Pudełeczko jest piękne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny pomysł na opakowanie mydła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mydełko a pudełko jeszcze ładniejsze.
    Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o filcowanym mydle ale wygląda wspaniale a pudełeczko prześliczne i oryginalne. Miłego weekendu Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(