,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 21 września 2010

Wędrujące albumy cd.

Czasami nie mam pomysłu na wpis ... czasami nie mam odpowiednich materiałów ,,pod temat,, ... czasami album przychodzi akurat wtedy, kiedy totalnie nie mam na nic ochoty - wtedy wpis jest niezbyt udany ..... jak go już wyślę to nad poprawkami myślę ... no tak - wtedy za późno jest już.
Ten wpis należy do tych bardziej udanych (tak myślę:)) ..... z tego jestem zadowolona. No może zdjęcie dałabym teraz inne ale .......................... ale to właśnie pasuje do tematu tego wędrującego albumu. 
Słodycze są już przeszłością ..... kiedyś mi były potrzebne by humor sobie poprawić:)

Miłego dnia całego

3 komentarze:

  1. Też pamiętam ten wpis :) Ślicznie na tym zdjęciu wyszłać i te kwiatuszki, a druga strona bardzo oryginalna, ale u mnie też to się zgadza;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ten album to zrobiony z filtrow do kawy ??? swietny pomysl a mozna cos do niego wsadzic ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Na środku tamy z lękiem wysokości z trzęsącymi się nogami do tego rozchichotana - inne zdjęcie nie mogło wyjść:):):)
    A ta druga strona to prawda - w tamtym roku uspokajałam się słodyczami ... już nie muszę:)

    No, album zrobiony z filtrów do kawy ... trochę trzeba uważać z oklejaniem żeby nie zakleić środka - no bo do środka można cosik wsadzić:)

    Dziękuję za wpadnięcie do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(