,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 27 lutego 2012

Obrazek z drobnym retuszem ...

Sprawa była pilna - prezencik malutki .... nic odpowiedniego ręcznie robionego nie miałam a czas gonił. Przypomniało mi się, że mam schowany, zapomniany obrazek kilka lat temu robiony ...


... spojrzałam na niego i już wiedziałam co zrobię. Usunięte bliźniaczki uszkodziły trochę materiał .... kilka kwiatków dorobiłam, Panią Niteczkę w ramki oprawiłam i wyszło coś takiego ...

Mała Niteczka oderwała się w czasie podróży ... Joli chyba najwięcej uśmiechu na twarzy wywołała ta laleczka:)


A co teraz robię? Ano jestem w swoim żywiole - kleję, paćkam, farbą pryskam, ozdabiam ..... trochę długo wszystko schnie więc muszę być cierpliwa.
Bucik już ozdabiam, butelka ,,pomarszczona,, polakierowana, na tej chudej róża dosycha a puszki grzecznie w kolejce czekają:)


Lakier i klej powoli schnie a ja kwiatki z materiału robię .... bucik będzie chyba ,,przesłodzony,,  ..... no i  jeszcze nie wiem co z niego będzie:)

Ps.Obrazek na miejsce dotarł na samiutkim początku lutego ............ no cóż, chwilowo nie nadążam za ... no właśnie, za czym nie nadążam? 

Miłego reszty poniedziałku ..........

..............................................................................................................................

Siedem lat wstecz zrobione, dzisiaj na zabawę/wyzwanie zgłaszam ... tematem RAMKA 
Tutaj dwie ramki użyte :)

(klik w banerek - szczegóły, inspiracje i prace Dziewczyn)


1 komentarz:

  1. Fantastyczna przeróbka Danusiu ;) Prezent idealny. A nowa twórczość-ciekawie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(