,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 1 kwietnia 2012

Wpis do albumu wędrującego (2) ...

Następny w kolejności ... Nir, wybacz, że się wyłamuję (wpisy miały być dopiero pokazane jak album do domu wróci) ale ..... i uwzględnij mój wiek zanim mnie ochrzanisz:)
Tytułu albumu nie pamiętam ...... chyba ,,Małe przyjemności,, (jeżeli źle zapamiętałam to później poprawię).


Słonecznego dnia ..... cieplejszego i bezśnieżnego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(