,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 3 grudnia 2013

,,Owoce,, Spotkań Kreatywnych ...

Po spotkaniach pozostały już tylko wspomnienia, zdjęcia no i prace ,,ćwiczebne,, ... nareszcie dokończone.
Spotkania prowadzi Martyna, która fachowo i dostępnie przybliża początkującym oraz trochę już obytym z decoupage kolejne tajniki tej techniki. 
Prace ,,ćwiczebne,, bo na spotkaniu dowiadujemy się co z czym i dlaczego czyli po prostu ćwiczymy :)
Zdobytą wiedzę w temacie możemy wykorzystać w swojej twórczości.

W październiku tematem był papier klasyczny i krak dwuskładnikowy 
Moja deseczka jest wieszaczkiem na klucze ...


W listopadzie poznaliśmy tajniki ,,dekupażowania,, świec

Moja ,,ćwiczebna,, świeca i podstawka (żeby dokończyć pracę musiałam kupić specjalny klej do świec)


Właśnie jestem w trakcie ,,dekupażowania,, kolejnych świec ... na razie zrobię tyle na ile kleju wystarczy. 

Dzisiejszy post miał być o nieudanych pracach bo takowe też się zdażają ... może będzie jutro.

Przyjemnego dnia całego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(