,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 4 stycznia 2014

Nowe życie budzika i solniczki ...

Budzik w tamtym roku zaczęty doczłapał na metę.
Igielnik-solniczka, dość szybko zrobiona, rozpoczyna moje tworzenie w 2014.
Budzik i igielnik wczoraj dopieszczane przy blasku świec ... prądu zabrakło ... błędy niezawinione przez ,,niedowidzenie,, :)


Igielnik w następnym poście ...

2 komentarze:

  1. Danusiu świetny pomysł. Też myślałam o tym żeby przemalować swoje stare budziki wygrzebane z piwnicy.
    Pozdrawiam
    Ania-Arizoona

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu piękne i pomysłowe! Dopieszczone w każdym szczególe:) W życiu bym na to nie wpadła, brawo!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(