,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 11 lutego 2015

Ramka ..... (8/52)

Ramka to chyba najstarszy UFOk z ,,niedziewiarskich,, bo praca nad nim trwała (teoretycznie) około 5 lat czyli najpierw odkładana potem zapomniana :)
Sierpień 2010 - wtedy TUTAJ obiecałam, że pójdę do sklepu ,,drzewnego,, po listwę na rameczkę ..... w tym tygodniu ją zrobiłam ale z plastykowych części po rozpadniętej, starej ramce. Akurat mi odpowiadała szerokością.
Jakiś ,,durny,, ten plastyk bo to ani porządnie przyciąć się go nie dało ani skleić (dobra, przyznaję, że odpowiednich narzędzi nie miałam). Pozostały szczeliny, które trzeba było zamaskować ... oto efekt.


Obrazek z Aniołem od MAGGIE dostałam (była kiedyś na blogach taka zabawa ,,podaj dalej,, ...)


Po raz kolejny przekonałam się jak ważne są odpowiednie narzędzia - tutaj piłka do cięcia, klej do plastyku i pistolet do kleju nieodpowiednie do materiału.

Małe wyjaśnienie dla niewtajemniczonych -
,,UFO - ang. UnFinished Object - objekt nieskończony. Odnosi się do projektów zaczętych w ferworze inspiracji, pasji i zapału, porzuconych dlatego, że zjawił się ...,, (cd. tekstu oraz jak sobie radzić z UFO u ORIMONO znajdziecie)

...........................................................................................

Ramkę w 2015 zrobiłam a dzisiaj zgłaszam ją na zabawę/wyzwanie związane z tematem 

(klik w banerek - szczegóły, inspiracje i prace Dziewczyn)

....................................................................................................................................................... 

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(