,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 14 września 2015

Żółw ... (Afrykański Kwiat/African Flower)

Już dawno chciałam zrobić żółwia ale ciągle coś na przeszkodzie stawało.
W sobotę grzebałam we włóczkach i znalazłam ten zielonkawo-brązowawy melanż ... pierwsza myśl - skorupa żółwia.
Z resztek dobrałam pasujące kolory no i zaczęłam ............................ aż skończyłam :)
Zapewniam, że żółwia robi się szybko (jest łatwy).
Mój ze zdjęcia odpatrzony.


Już nie mówię, że to ostatnie zwierzątko z motywu, nie mówię, że teraz będzie długa przerwa zanim wezmę szydełko do ręki i pierwszy (dla kolejnej pracy) motyw African Flower zrobię. 
...................................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

6 komentarzy:

  1. O jaki świetny:)))Ja właśnie kończę dużego misia i zostało mi trochę afrykańskich kwiatów, miałam zrobić podusię właśnie w takiej formie jak ta skorupa żółwia to może dorobię nóżki i będzie żółwik:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, wzbudza ciepłe uczucia w serduchu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały żółw :-) Cudne kolory - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusia świetny żółwik. Fajne kolory mu dobrałaś.
    Miłego dnia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi, że żółwik się Wam podoba.
    Dziękuję :)
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(