,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 28 sierpnia 2018

Nowa kartka ,,dwa w jednym,, .....

Dlaczego ,,dwa w jednym,,? Bo Twist & Pop Up Card ozdobiłam na podstawie kursu ,,krok po kroku,, na kartkę imieninową, który znalazłam TUTAJ.
Moja odbiega od oryginału ... zrobiłam z tego co miałam pod ręką no i wymiar inny dlatego odrobinę inne rozmieszczenie elementów.
Kartka wstążką wiązana bo nie chce się ,,zamknąć,, na płasko.
Dlatego też będzie jeszcze do niej pudełko zrobione.
Jak będzie pudełko to jeszcze coś na kartkę dodam ... może kilka perełek albo jakąś różyczkę. Jeszcze nie wiem.


Dwa projekty jeszcze nieskończone a mnie zachciało się nietypową kartkę zrobić. 


3 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(