,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 4 sierpnia 2018

Tniemy i gniemy z Ewą (wyzwanie 6) ...

 To już szósta, ciekawa forma kartki, którą zaproponowała Ewa  (zabawa/wyzwanie ,,tniemy i gniemy,,)
Dwa nacięcia i kilka zgięć ... kartka wydaje się tylko trudna. Wystarczy tylko spróbować. Moja ma ,,schodki,, po przeciwnej stronie - po prostu na niewłaściwej stronie przykleiłam papier ozdobny :) Postaram się następnym razem nie pomylić.
Do kartki dorobiłam pudełko.


(klik - tu szczegóły, kurs na kartkę i kartki Dziewczyn)

Jak już ,,jestem przy głosie,, to pokażę jeszcze moje nowe ogródki w słoikach.


Kto jeszcze ma cichą nadzieję, że troszeczkę się ochłodzi? 


9 komentarzy:

  1. Śliczna ptaszkowa kartka :-)I to tło w liście fajnie z ptaszkami wygląda .Nie ma znaczenia z której strony są schodki ,bo to my podporządkowujemy sobie formę do pomysłu na kartkę . Świetnie sobie Danusiu poradziłaś z wyzwaniem #6 :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny składaczek i faktycznie wydajaj się nie być trudny. Musze zajrzeć do opisu. Ogrody w słoikach imponujące!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Po niewłaściwej okazuje się, że to nie to samo co po złej.
    Karteczka fajna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka super, zachwyca mnie ogród zamknięty w słoiku 😍. Już od dawna przymierzam się by go zrobić, ale ciagle brakuje mi czasu i pomysłu. Twoje są piękne!! Może spróbuje 😊. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny składaczek. A ogródek w słoiczkach rośnie jak na drożdżach.
    Miłej niedzieli i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka prezentuje się fantastycznie! Bardzo podobają mi się mini ogródeczki w słoikach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, karteczka jest piękna i myślę, że tonie ma znaczenia, że schodki są po prawej stronie.
    Uwielbiam Twoje ogródki w słoiku.
    A co do nadziei, to ja mam taką, żeby było ciepło jak najdłużej:)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu kartka jest piękna i bardzo podobają mi się pomysł przesunięcia ramki i pudełko na kartkę.
    Co do upału to właśnie mam urlop i nie mieszkam tak blisko wody jak bym chciała w tak gorące dni więc dyplomatycznie powiem tak wszystko jest dobre,ale z umiarem.
    Dziś pierwszy raz udało mi się wyjść do ogródka i nawet coś zrobić 😁.
    Pozdrawiam serdecznie Danusiu.
    PS śliczne mini ogródki słoikowe 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(