,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 10 września 2018

,,Palenie jest bardzo wciągająca ...

... nie zaczynaj,,. Tłumacz chyba pochodzi z Chin.
Cygaro (czekolada belgijska, producent Cokoladovny Fikar (...) Republika Czeska) chciałam jakoś zapakować więc zrobiłam dla niego pudełko.
To produkt końcowy ...


Pierwsza myśl jaka mi przyszła by pudełko ozdobić ... :)
Przecież palenie zabija.


No i napis z banderoli cygara. 
Żal było wyrzucać więc nakleiłam :)


Dzisiaj znalazłam filmik na opakowanie dla mojego Dzienniczka Śmieciowego. Zaraz się za nie zabieram :)


6 komentarzy:

  1. Fajne opakowanie.Skąd wytrzasnęłaś takiego fajnego kościotrupka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Basiu, tego fajnego kościotrupka wyszperałam wśród różnych drobiazgów, które od kogoś dostałam (zamiast na śmietnik do mnie trafiły) :)

      Usuń
  2. Genialne :) Cudownie, że wykorzystałaś tę banderolę, a całość wyszła obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zanim coś wyrzucę dobrze się zastanowię. Pudełko z zawartością będzie składową ,,dowcipnego,, prezentu więc banderola tu jak najbardziej pasuje.

      Usuń
  3. Bardzo ładne i oryginalne opakowanie, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Takie ,,cygaro,, wymagało odpowiedniej oprawy (bo będzie prezentem) :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(