,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 15 września 2018

Tniemy i gniemy u Ewinki (wyzwanie 7) ...

Z niecierpliwością czekam na każde kolejne wyzwanie u Ewy. Polubiłam nietypowe kartki, polubiłam kartki cięte, gięte, pokochałam kartki skomplikowane.
Dzisiaj kartka urodzinowa dla Małgosi. 
Nie miałam pomysłu na boki kartki. Jakoś dodatki, które posiadam nijak mi nie pasowały (nie chciałam przeładować). Chyba napisy wystarczą (napis ,,urodziny,, podejrzałam u Ewy). Robiąc kolejną kartkę, na boki skorzystam z pomysłu Małgosi (jej kartki bożonarodzeniowe są przepiękne). 


Papiery i dodatki z bloku kreatywnego ...


Jeszcze banerek ...

(klik - szczegóły wyzwania, kurs na kartkę i prace Dziewczyn)




3 komentarze:

  1. Danusiu, urocza kartka, ta forma jest naprawdę świetna. Dziękuję za miłe słowa i przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i podwójnie słodka :-) Słodkie kolory i grafika, idealna dla dziewczynki :-)
    Cieszę się bardzo,że podwójnie Cię zainspirowałam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(