,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 15 września 2018

Kartka dla Karoliny ...

Kiedy robiłam opakowanie na łapacza snów pomyślałam, że ciekawa kartka by mogła powstać.
Spróbowałam, wyszło coś takiego.


Jak już była gotowa to wpadł mi do głowy pomysł żeby z tyłu podpórkę przykleić ... no i przykleiłam.


Tak się złożyło, że ,,wzięło,, mnie na robienie nietypowych kartek i kartkopodobnych dlatego takie zagęszczenie postów. 
Po prostu pokazuję na bieżąco co zrobię.
Jutro też będzie post z kartką ... z kartką pudełkową :)



4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł z tą podpórka :) może kiedyś wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, stałaś się prawdziwą mistrzynią kartek nietypowych - co jedna, to piękniejsza. Ta urzekła mnie kolorystyka i romantyzmem, który z niej emanuje.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko Danusiu, znakomita dekoracja.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(