,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 13 stycznia 2019

Urodzinowy pop-up na bogato .....

Na bogato bo przeholowałam z dodatkami. 
Zaczęłam wycinać, kleić, doklejać i ... i poniosło mnie :)
Nowy wykrojnik sobie kupiłam ... to też przyczyna ilości dmuchawców.
Wiem, przesadziłam ale one są takie ładne :)
Do kartki dorobię jeszcze pudełko.


Z tyłu będą podpisy koleżanek Solenizantki .....


Ładne papiery, ładne dmuchawce ... i co się dziwisz, że nie mogłam przestać doklejać :)

Jeżeli ktoś chce zrobić kartkę pop-up a nie wie jak się do tego zabrać niech skorzysta z kursiku, który przygotowała Ula. 

(klik w banerek - tam kurs na kartkę)

Ło matko! Naprawdę przesadziłam z dodatkami. 
W środki kwiatków miałam pół perełki dokleić ... zapomniałam :(
Myślę, że to jest pojedynczy wyskok z przesadą na kartce. Następne nie będą już takie wypasione :)

Ps.Po przespanej nocy stwierdzam, że ta kartka pop-up jest przykładem jak kartek nie robić.
Nie wolno zapominać się w trakcie roboty ... trzeba myśleć, myśleć i jeszcze raz myśleć :)




13 komentarzy:

  1. Danusiu faktycznie na bogato :) wypasiony taki :) dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo ja wiem...? W końcu "kto bogatemu zabroni" nie jest taką złą zasadą w naszej pasji. I mam na myśli bogactwo pomysłów, radości z tworzenia, zabawy... w żadnym wypadku nie ilość posiadanych / a to idzie w miliony / przydasi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, owszem kartka na bogato, ale mi się bardzo podoba.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystycznie pięknie skomponowana. Kilka razy oglądałam Twój post z kartką i wcale nie jest przeładowana. Jest jak wiosenna eksplozja. Takie radosne pufff po otwarciu. Sama bym taką przytuliła nawet bez okazji 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie też by mnie poniosło jakbym miała nowy fantastyczny przydaś. Karteczka śliczna. Dla mnie wcale nie "przeładowana". Po prostu śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj znam to, znam...;-D Ale powiem Ci tak, składaczek bardzo ładny, a gdyby było ciut mniej kwiatów i dmuchawców- byłby idealny! ja lubię na bogato i dla mnie ok!:-D Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  7. bogato zdobiona kartka. Forma bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale extra! Piękne Ci to wyszło. Jestem zachwycona. Dziękuje za udział w zabawie PAPIEROWO na DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności!!! W imieniu DT DIY dziękuję za udział w zabawie - Aga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, romantyczna kartka :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(